Clientii magazinului tau , pot simti o experienta mult mai placuta in magazinul tau cu suita de programe pentru magazine Smartsell !
Smartsell este o aplicattie cu care poti administra orice tip de magazin, cu care poti sa urmaresti toate actiunile de la intrarea marfii in magazin si pana la vânzare .Aceasta aplicatie te ajuta sa elimini multe din situatiile care pot crea probleme reale intr-un magazin : timp mare de asteptare la casa de marcat, calculul restului eronat din cauza oboselii sau neatentiei casierului, produse inexistente in stoc , etc.Tocmai acest lucru face aceasta aplicatie puternica si adaptabila nevoilor oricarui tip de afacere Aplicatia pentru magazine Smartsell, se pliaza cu usurinta tuturor afacerilor, fie ca este o afacere de talie mare sau mica si se conecteaza cu o gama foarte mare de echipamente auxiliare ( cantare electronice, scanere de coduri de bare, monitoare touchscreen , case de marcat, etc.)
Aplicatia software Smartsell contine doua module de baza , care se leaga intre ele si care se pot achizitiona impreuna sau separate.Fiecare modul contine submodule.
Modulul de vanzari – Fronoffice
Submodule Frontoffice :
- vanzare – emitere bonuri fiscale cu sau fara CIF client ; discount-uri
casierul scanează produsele după codul de bare, pentru reducerea timpilor de așteptare la casă față de vânzările clasice.
Produsele cantaribile sunt marcate in sistem prin tipărirea etichetelor cu coduri de bare direct din cântare speciale sau cântărirea direct la calculatorul de la casa de marcat , unde este conectat un cantar
Interfață ușor de folosit, compatibilă touchscreen – soft-ul este ușor de folosit si crește viteza de vanzare a produselor. Se poate folosi în varianta cu monitor touchscreen sau direct cu tastatura si mouse
Integrabil cu diverse echipamente fiscale – programul este compatibil cu un număr mare de case de marcat, cititoare de coduri de bare (portabile sau de banc), cântare și alte echipamente fiscale, pentru a asigura un proces de vânzare fiabil și rapid
Produsele sunt foarte rapid identificate – vanzatorul poate scana produsele dupa codul lor de bare, însă cateodata se poate folosi tastarea manuală a codului de bare, introducerea din tastatura a denumirii produsului Încasări rapide și corecte, prin diverse multiple moduri de plată –– numerar, card , bon valoric, voucher , plata moderna, , suma totală și restul de plată fiind afisate automat
- Emitere facturi
- Fidelizare clienti
Modulul de gestiune – Backoffice
Dopcumente de intrare
- Receptie marfa pentru gestiune de depozit
- Receptie marfa pentru gestiune de amanunt
- Posibilitate de stabilire a preturilor de vanzare prin completare adaos
- Posibilitate generare automata a procesului verbal de modificare de pret din receptie
Documente de iesire
- Facturi, Chitante, Proforme, Avize,
- Facturi pe baza de proforme, facturi pe baza de aviz
- Facturi storno cu posibilitatea preluarii automate a articolelor din document deja emis
- Posibilitatea adaugarii articolelor prin scanare cod de bare
- Posibilitatea aranjare a ordinii articolelor pe factura
- Personalizare documente cu sigla
- Personalizare documente cu imagine de fundal
transfer intre gestiuni
- ransfer depozit-magazin cu posibilitate stabilire preturi la transfer
- Transfer magazin-magazin cu posibilitate stabilire preturi la transfer
- Transfer depozit-depozit cu identificarea automata a pretului de achizitie
- Transfer magazin-depozit cu identificarea automata a pretului de achizitie
Incasari si plati
- Incasari prin casa/banca
- Incasare la emitere factura, listare factura si chitanta pe aceeasi pagina
- Incasare partiala factura, incasare(chitanta) in avans
- Incasare mai multe facturi cu aceeasi chitanta/document incasare
- Depunere numerar, ridicare numerar
- Dispozitie de plata, dispozitie de incasare, cu listarea formularelor aferente
- Inregistrare plati prin banca
- Inregistrare incasari prin banca
- Raport incasari cu posibilitati multiple de filtrare
- Situatia facturilor client restante
Stocuri
- Situatii stocuri – lista stoc la orice data, miscari articole
- Balanta stocuri – intrari/iesiri la pret de achizitie sau pret de amanunt
- Export lista stoc in Pdf, Word, Excel
- Miscari produse pe o anumita perioada de timp
- Export miscari articole in Pdf, Word, Excel
- Descarcare FIFO stoc
- Posibilitate definire numar nelimitat de gestiuni
- Posibilitate configurare stoc minim
Rapoarte
- Lista documente (facturi, receptii, avize, bonuri,etc)
- Lista incasari si plati
- Situatia decontarilor (plati catre furnizori si incasari clienti)
- Analiza vanzari pe articole, grupa,subgrupe si furnizori
- Analiza vanzari pe vanzatori
- Analiza profit pe grupe, subgrupe, articole si furnizori
- Registru de casa, lista inventar, raport de gestiune, etc
- Toate aceste situatii beneficiaza de metode avansate de filtrare si export(excel, pdf,etc)
Beneficiați 24/24 de service și mentenanță, upgrade și actualizări legislative.